Известие

Collapse
No announcement yet.

Долна помпа на съединител

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Долна помпа на съединител

    Значи от време на време имам проблем със съединителя педала потъва и остава долу... като съединителя е зацепен... Преди време сменях горната помпа, сега си мисля че вече долната е за смяна... има ли вариант да не се сменя цялата а да се сменят само гумичките? Има ли такива комплекти?
    -------------------------------
    ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
    ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

  • #2
    ремонтни комплекти има на topran и autofren. влизаш им в сайтовете, виждаш в каталога кой № комплект ти трябва и с него в магазина.
    преди това си свали помпата и огледай става ли за ремонт или е капут.
    точка

    Comment


    • #3
      Много благодаря за бързия отговор ще погледна.
      -------------------------------
      ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
      ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

      Comment


      • #4
        Аз смених работното цилиндърче. Беше около 25лв. Проблема при смяната беше единствено с фиксиращата зегерка.

        Comment


        • #5
          Ами аз търсих ремонтен комплект, но не успях да намеря и поръчах помпа някаква италианска мисля че метели ако не бъркам днес чакам да ми я докарат.
          А да попитам аз като я сваля ще изтече течността ще гледам да запуша маркуча но след това ще трябва ли да обезвъздушавам спирачките щото съм на 1 казанче.. ?
          Last edited by bobi_kz; d.m.y г., 09:01.
          -------------------------------
          ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
          ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

          Comment


          • #6
            Обезвъздушаваш само съединителя. Изходът на казанчето за спирачките е по-ниско, така че колкото и да изтече от маркучето за съединителя, те няма да останат на сухо.
            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

            Comment


            • #7
              Да видях го смених помпата и продухах системата, но като имам по свободно време ще трябва да сменям и маркуча между 2 те помпи.. Сега съединетеля е Ок старата помпа беше със скъсан маншон и като извадих буталото вътре имаше някакви гумени остатъци незнам дали са от маркуча или от гумените пръстени на буталото... Между другото бая си поиграхме докато обезвъздушим системата...
              Темата е за ключ освен ако някой не иска да добави нещо..
              Благодаря и поздрави
              -------------------------------
              ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
              ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от bobi_kz Покажи съобщение
                Да видях го смених помпата и продухах системата, но като имам по свободно време ще трябва да сменям и маркуча между 2 те помпи.. Сега съединетеля е Ок старата помпа беше със скъсан маншон и като извадих буталото вътре имаше някакви гумени остатъци незнам дали са от маркуча или от гумените пръстени на буталото... Между другото бая си поиграхме докато обезвъздушим системата...
                Темата е за ключ освен ако някой не иска да добави нещо..
                Благодаря и поздрави
                Сега, първо, това не е точно помпа, нарича се работен цилиндър. Помпата е на педала, тя прави налягане. А ако наистина трудно е била обезвъздушена, значи е заминала помпата или се опитва да си замине. Когато не успееш от 3-4 натискания - освобождавания да я обезвъздушиш, значи помпата не прави налягане, няма добра херметичност.

                А когато е заминал работният цилиндър, просто тече. Когато помпата е заминала, често не тече, но и не прави достатъчно налягане.
                Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 19:02.
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • #9
                  Забравих да спомена че помпата на педала е сменяна също
                  -------------------------------
                  ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
                  ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

                  Comment


                  • #10
                    метели са турски но не са лоши. ремонтни комплекти има в еврото, а щом сте имали проблем с обезвъздушаването, можеби има нещо друго не наред или бъркате процедурата.
                    точка

                    Comment


                    • #11
                      Ами незнам сега е наред карам нямам проблем...
                      -------------------------------
                      ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
                      ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

                      Comment


                      • #12
                        натискаш педала и задържаш. отваря се пробката, изтича течност и въздух, затваря се пробката, пускаш педала. и така се повтаря докато спре да излиза въздух. на пробката естествено прозрачно маркуче и другия му край в бутилка.
                        точка

                        Comment


                        • #13
                          Благодаря за пояснението, но знам как се обезвъздушава системата
                          -------------------------------
                          ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
                          ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

                          Comment

                          Working...
                          X